Trött, ont, kurr..

Förbered er på lite gnäll.. för nu kommer det lite smått här... ;)
 
1.
Jag har ont som fan i ryggen.... svanken mest! 
Efter att ha setat som ett cp, och skrivit 2 st träningsprogram
åt mig själv och grejjat hur länge som helst..
2. sen helt plötsligt fick jag ont i min onda tand,
fast nu på ett helt nytt ställe, började därefter smaka järn i munnen..?
första tanken blev "vafan, blöder jag?" Och japps, helt rätt,
börja blöda på en gång, bara sådär? :S Hm, sprang på toa och operera med tandtråd
för att se vad som hade hände, vart inte bättre förrutom
att jag blödde ännu mera.. men nu har det sluta blöda, men gör fortfarande ont..
3. och hungrig är jag också,
magen kurrar så man kan fan tro det är jordbävning :S
Jag har ätit två mål, fast ändå är det samma måltid, på hela dagen idag..? :S
frukost och lunch samtidigt: en halv vikingkebab.. när danne kom hem från jobbet efter 4,
delade vi på den kvarvarande vikingbiten, alltså en fjärdedel till var..
sen har jag inte ätit nått mer på hela jävla dan :O
och klockan är 11 på kvällen och jag har varit vaken sen kvart i 7 typ?
Hmm, vad tusan.. inte bra!
4. Jag är trött...



Imorn blire bara lite jobb för danne... men jag önskar det inte vore nåt alls!
Men men.. sen efter det åker vi till stockholm imorgon iallafall, ungefär runt 11 taget!
En viss person ska på intervju på Viking Line..... ? :P Hmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!