Vad hände?


(tog denna bild idag, kolla vad konstig den blev?
ser ut som en mini-sol bredvid solen
:O)

med vädret alltså! Solen kom ju fram runt lunch, och det är heeelt underbart såklart :)
Den är fortfarande framme :) Men.. det är ju typ storm ute nu istället! :O 



När jag gick hem från gymmet gick det tungt.
Kändes som om nån hade bundit fast mig i ett rep och gick och drog emot,
 bakom mig när jag gick framåt. Jag höll helt seriöst på att blåsa bort,
stackars ni små som var ute idag då :O Ni lär ju ha blåst bort totalt?

Läste att det var stormvarning klass2 i sthlm bla. och på magazin24
att ett ca 10kvm plåttak höll på att lossna helt och blåsa av ett höghus här i stan..?
 Hjälp!! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!