Fredag 19 Augusti




God morgon!

Vad dimmigt det är ute idag? :O


Vaknade tidigt imorse, av att danne gick till jobbet, när han försiktigt stängde ytterdörren. Och jag förstår verkligen inte, jag har inte hört ett ljud att han har gått upp eller nånting annat, då sover jag tydligen djupt som sjutton, men precis när han stänger dörren så vaknar jag, och förblir klarvaken, det händer jätteofta! Varför? Det låter ju så svagt så att man knappt hör det. Jaja!

Igår var det ju inte min dag som sagt. Mådde konstigt hela dagen, ont lite här och där, trött, sur, otaggad till de mesta & halvdeppig, don't know why!, Blää... därför ringde jag - äntligen, och fixade en tandläkartid till mig imorse, och jag får komma redan idag, strax innan 12! Vet inte om det är tandjäveln som krånglar till det hela, har haft problem med den länge och samtidigt världens tandläkarskräck! uhh :( men idag var jag modig nog! Hoppas de går bra. WISH ME LUCK??! Är det nu inte tandvärken som orsakar allt detta, så är det ju iallafall ett problem löst. De gäller att ta en sak i taget.


Delar av mitt paket jag fick igår:


överkast


påslakan och örngott


dörrmattor


2 st värmeljushus, varav ett var TRASIGT! :(


lite fler grejjer.

Mer bilder vart det inte, så de kommer upp lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!