Fredagen som var

Då slutade jag tidigt, runt 12! så hem och duscha och fixa lite, sen ringde jag Jeanette, inget svar.. :( men 5 minuter senare ringde hon upp ;) och hon slutade då, klockan 13! Så vi drog ut en sväng på stan tillsammans, kikade runt lite i några butiker.. och käkade lunch & snacka skit på en uteservering i solen.. myspys! :) Bakad potatis med kräftstjärtar tog jag, och hon tog en tacotallrik!

Senare ringde danne och var sugen på att åka till Västerås, så det gjorde vi :) Skulle kolla om zoohoo hade fått in nå nytt saltvattensdjur.. men det hade han inte så vi drog vidare till max. Där var det en lyxshake choklad för mig och jeanette medans daniel åt middag, vi hade ju redan ätit så :P sen vart det mera shopping! haha, var väl i köping runt halv 9, då åkte vi hem till en kompis till danne och hälsade han och alla djuren! 3 nakenkatter, 1 dalmatiner och ett jätte stort saltvattensakvarium har dom där hemma :) helt plötsligt var klockan redan halv 10, och jeanette skulle hem och packa lite och göra sig i ordning, hon skulle hem till hennes pojkvän när han slutade jobbet vid 11! :)

Shoppingen:

ännu flera finfina ljuslyktor till min samling, haha ;) blänkande silver med lövmotiv!


Behövdes en ny uppsättning av glas. Våra har gått sönder med "åren" :P
Shotglas, allglas och vinglas - 6 st av varje!


En ny kokbok till vår samling, 500 sallader.
Har 3 st till i samma sort fast: 500 pajer, 500 juicer & smoothies & 500 pizzor och tunnbröd.


Ansiktsvård. Provar nytt, verkar bra. Men vad vet jag? ;)


Salladsslunga. Bra att ha om man inte vill ha blöt och vattnig sallad!


Lukta gott grejjor! 3 st doftoljor och 2 st doftpåsar. Mmmm... :)


Ännu mera ansikts-och kroppsvård. Har fått en finn-attack.. nu jävlar ska de väck... BUMS!! :P usch.


Spisplatteskydd. Före & efter. Mycket bättre! :)


Som sagt. Bra att ha shopping är också bra ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!