Jag har sagt det förr men jag säger det igen

Jag vill ha en hund!


Den här söta lilla rackaren hade vi hemma hos oss förra lördagen till söndagen + en till, stor vovve. Men fastnade för denna. Hon heter Sonia och är en jack russel. Jag har alltid tyckt att den rasen är himla livlig, mycket energi och att den skäller mycket bl.a.. Men denna lilla tös var helt tvärtom!? Lugn, gosig, lydig, skäller aldrig? ååhhhh :(













Det var ju så mysigt att vara ute och gå med henne i koppel också..
och det kanske inte var baaaaara jag som fastnade för Sonia, eller?
Det ser ju inte ut som det om man tittar på bilderna iallafall.. ;)
Jag ger mig inte, ska fortsätta tjata ..hihihih ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!