Torsdag 18 Augusti

tjao!

Idag är det torsdag.. dagen efter, känns som en ganska tråkig dag, tom, tyst och tråkig? :( uscha, jag hoppas på att det vänder!

Igår var det kalas. Fika, vin, spel & skratt! Jeanette stannade & sov över, alltid lika roligt :) Senare på kvällskvisten vart vi på bushumör och busringde på massa konstiga annonser vi hitta, roligt haha!

upp tidigt imorse, iväg och handla lite med jeanette innan hon var tvungen att åka hemåt, hon hade bokat in en tvätt-tid idag, tråkiga saker fast som även dom måste göras! :P trött som en kattbajskorv är jag, även nu efter en stor kopp kaffe.. ska göra iordning en ostmacka och en till kopp och se om man piggnar till!

ser ut som det har varit värsta partajjet här.. kaos i köket, och här inne i sovrummet ligger det frigolit och plast här och där sen står det en diskmaskin mitt på golvet bredvid sängen? haha! Det kom en stor lastbil och parkerade här igår, med  ett stort paket? och det var en sprillans diskmaskin!! wiiiiieeeee äntligen slipper jag diska, jag hatar ju det! :P måste bara riva lite skåp i köket så att den får plats, sen köpa en slags plast/gummi matta man tydligen ska ha under, sen dra lite sladdar och så, men tror vi skulle få hjälp med det av svärfar :) tack snälla mamma & lasse <3 sen fick jag presentkort, fina blommor, halsband, hårparfym och parfym! luktar jätte gotti!

Dagens bilder:

































Tusen tack till alla som gjorde min dag, och tack för alla fina presenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!