Ah just det..

Idag är första dagen på ca 10 dagar jag känner mig helt frisk! wiiiee så roligt :D

Man ska verkligen se till att uppskatta sin hörsel mer än vad man kanske gör ibland,
bara tar'n för givet liksom.. men det är verkligen inte roligt att vara halvt döv!
uuuhhh, stackars alla dom som är det på heltid :(

Har sovit dåligt som attan också, pga av smärtan och att jag varit tvungen att SITTA och sova..
men hallå! det går ju inte?? sen har det varit feber, halsont och annat inblandat också.
Fast som sagt, nu är den tiden över iallafall!


och igår vart jag plågad i en timma hos tandläkare Carin,
dom slutförde min rotfyllning, aj aj aj.. och oj oj oj..
lite över 3000:- för EN tandrackare.. jisses! inte klokt..
men nu är den finfin och man slipper tandvärk :)
Man får se de positiva i det hela, alltid! :)

Igår hade jag mammsen här, vi tog det lilla lugna.. kolla på baksmällan 2, sjukt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!