DYNGKÅT och hur helig som helst

Inatt var jag pigg som en lärka, kunde inte somna.. :P

Jag kollade därför på en film jag fick av mamma igår: dyngkåt och hur helig som helst. Av Mia Skäringer.

Åååå, vilken film! Hur bra som helst. Må bra film! Den framkallar så många tankar, känslor och
jag tror de flesta känner igen sig, iallafall tjejer! Den är så oerhört ärlig och realistisk samtidigt som det är humor med på köpet!
Ja jävlar..

Har du inte sett den?! gå och köp den på en gång och KOLLA!
Ja du måste köpa den, för den kan man ta fram och titta på hur många gånger som helst!



Jag hoppas att ni som har sett den håller med mig? :) eller?

Bra gjort MIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!