hohooo nattugglan här!

Ja, här sitter jag uppe nu, mitt i natta. Jag ska försöka vara vaken länge inatt :P 
Jo såhär är det förstår ni, jag sover på dagen imorgon istället och är pigg imorgon kväll.
För runt 18-tiden börjar jag jobba.. ska jobba natt - ute i 13 timmar!! (18-07)
Kommer nog bli lite småkyligt skulle jag tro. Nu när det i dagarna precis
har börjat snöa, och idag snöade det mycket! Fast allt stannade ju inte kvar på backen.

Min sysselsättning nu då: design!
Det är ju endast jag vaken här, så då kan man passa på ;)
Sen hade jag tänkt måla naglarna, sy leggings, duscha och kolla på film typ!

blogg.se's hemsida är helkonstig just nu, allt ligger typ snett här,
så halva rutan som man skriver i för att göra ett inlägg är borta?
Vet inte vad dom pysslar me.

Tänkte iallafall försöka mig på att lägga upp
lite bilder här på fler grejer som jag vill sälja av!



gammal sommarbild passar bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!