Kom & köp!

Jag har planer på att göra om i sovrummet här hemma.
Därför vill jag bli av med lite "gammalt" för att få in lite nytt!

Tänkte höra om det var någon här som var intresserad utav att köpa dessa grejor:


TILL SALU:

1 malmbyrå med 6 lådor. Färg ek.





1 lackhylla med 8 fack. Färg vit.



1 lackhylla med 16 fack. Färg vit. SÅLD!

Allt är i nytt och fint skick.
Jag har ännu mer möbler/diverse grejjer  jag vill bli av med.
Ska lägga upp bilder på de med inom kort!

Vid intresse:
Kommentera det här inlägget, eller maila [email protected]!

Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-12-07 @ 10:22:52

Vad fin julgranen blev. Men jag måste nog titta på filmen en gång till. Jag missa nog nått. Hi HI

Postat av: petter
2011-12-07 @ 10:51:15

1 lackhylla med 4 fack. Färg vit.



Intresserad!! Hur mycket vill du ha för den?

Postat av: Mamma
2011-12-07 @ 19:51:39

Vad ska du ha för hyllan med 16 hyllor. Skicka ett sms om det,när du har bestämt dej. Kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!