Tisdag

Sliten dag som sjutton idag!

Igår kom min mor förbi. Vi drog iväg på julklappsjakt. Hitta lite bra grejjor! :) sen kom vi hem med glögg och lagade middag, "lucia-mys" sen kom Lasse och så vart de mat, glögg.. dansband, och öl.. och kortspel, och nattgäster!

glöggen var så god så det vart på tok för mycke, jisses! Och inte fan mår man bra när man dricker för mycket av sånt där heller. Uhh världens baksmälla idag. Sovit som en kratta inatt och varit riktigt dålig idag, och telefon låg visst imellan soffdynorna och var på ljudlös, hade massa missade samtal och kunde ha fått jobbat idag :/ inte bra alls! Men men på't imorn istället!

Har iaf smällt i mig en pizza med min bakiskompanjon Daniel här, och nu kollar vi på sunes jul! Nu blire lugnt ikväll så man är pigg och kry tills imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-12-14 @ 07:08:14

Du är min bästa unge kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!