Torsdag

Sitter på jobbet, har precis smällt i mig lunch - firrepinnar med mos! :)

Försov mig nästan idag.. Vaknade med ett ryck kvart i sju! Men jag hann :) Och Danne hade drömt att han hade köpt alarmsignal på Ikea imorse..? Haha! :) Så bara för att jag kastade på mig långkallingar och tjocka strumpor idag, för att jag höll på att frysa ihjäl igår när vi var utomhus, så skulle vi vara inne idag istället. Igår spruta vi hetvatten i en tank, som vi skulle göra idag med, men vart avblåst, så vart att måla en hiss och plocka grejjor istället! Jaha :) de går bra de med!

Efter jobbet vid 4 ska jag vara flytthjälp! Sen hoppas jag på att få se jägarna 2 ikväll!

Igår fick jag ett ryck och tog tag i både tvätt, städa garderoben, dammsugning, torka golv, bädda rent, fixa kattlådan, plocka disk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!