bild-bomb!!

Jag sitter och kollar igenom lite gamla bilder här. Tänkte om ni ville vara med och kolla lite ni också? Jag älskar bilder, så himla roligt att blicka tillbaka! Skulle vilja ta ner min gamla stora dator ifrån vinden och kolla igenom bilderna på den.. har över 50.000 bilder, som jag såklart har tagit själv!! Det är säkert mycket skräpbilder också, men ändå jävligt mycket roliga minnen och annat skoj! :)

på tal om vinden.. så måste jag berätta en sak angående det: Igår skulle jag och min söta sambo gå upp på vinden och försöka hitta en "banankontakt" som det så fint heter, enligt danne! Det är nån grej till förstärkaren iallafall.. inte så intressant, för det var inte det jag skulle berätta om. Men iallafall.. vi kom upp, ska gå igenom korridoren för att komma till vårat förråd, som ligger typ längst in, såklart. MEN ser att det är fullt med saker i hela korridoren + minst 2 dörrar till 2 förråd står helt uppslitna? Hänglåsen sitter kvar, men någon har slitit bort fästena.. Det ligger en jävla massa skräp och grejjer precis överallt.. sen ser jag att det ligger en stor jäkla YXA mitt på golvet, sen en bit ifrån .. köksknivar? HERREGUD! Vem faen gör nåt sånt? hoppas det inte är våra grannar bara :S för då blir jag rädd.. vill inte möta den personen på denna mörka, kalla vind usch :S



Helt sjukt. Men nog om det nu. Här kommer det lite bilder, som sagt.


haha jag, mitt fatass skulle sätta mig i bilen! i Västerås en dag med my & jeanette!


Jag tramsar + daniel :)


älskling & jag. Ser inte alltför munter ut? :)


Danne & jag nybadade i ullared!


Kvällspromenad vid havet!


myspys!


igen!!


letar krabbor=)


varm, skön sommardag - med slitna ballerinas! =)


mammas fina doft"gran" :)


mysig sommarfrukost utomhus=)


pappsen <3


mammsen <3


flytt-kaos!


avslutande bilden får bli på "lilla" jeanette :)



mer kommer en annan dag, för nu är jag trött!
natti snatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!