craving

Jag kom på mig själv idag, när vi var och handlade...
det finns en sak som jag bara måste ha nu för tiden...


och här är boven..


Jag har aldrig förrut varit så speciellt inne på lakrits, har inte ogillat det direkt, men inte gillat det heller. Har bara inte ätit speciellt mycket av det.. och är nu inne på min 3-4 påse.. DEN HÄR VECKAN!! :O Hmm..


lite andra saker jag hitta på att handla igår...

apelsiner, nyttigt och gott!
'
Jellygodisar.. har inte ätit på år och dar, var tvungen att testa om det fortfarande var lika gott nu, som det var när man var mindre :) och betyget blir.. njaaa.. kanske ska prova frysa in dom istället?

Big red.. tuggummit som är med i sex & the city, med smak av kanel! starkt och gott ;)

goooottt!!


och nu blir det melodifestivalen och gottgott med älskling!
...om han kan vara snäll och stänga av xbox:et nuu!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!