Fredag 11 Februari

God kväll!

Som ni säkert har märkt, så har jag inte skrivit mycket alls på bloggen idag! Har haft ledigt hehe! Kan bero på att danne var ledig idag för att han har jobbat 11 dagar i sträck och då ville ju jag ha en myspys dag med honom då bara :)

lite bilder från idag:




Vi skulle ju på ett litet möte idag igen kl 13, jag gick därifrån med 2 plåster och ett stort leende hihi :) Men när vi skulle gå ner dit, till andra sidan stan. Så var det inte alls lika roligt. Det har ju som sagt snöat som bara den, helt kaos ute ju! och kallt som attan... så vi fick skjuts av svärfar :) men vi fick ju gå hem, och fy satan vad kallt det var, fast vart en hel del stopp här & där som tur är hihi :) Gick och åt en varsin hamburgare på Inn grillen, så gott där :) Sen gick vi och kika lite på zoo, elsa fick lite gottgott, sen till af och lämna in papper i vanlig ordning! och sen kom vi förbi bivur, gick in och köpte lite färskt bröd och en semla som står och väntar på mig i kylen wiie :) men har nyss ätit mackor och glass och jag vet inte allt älskling bjussar mig på haha, så vet inte om jag orkar den ikväll va :P

Skulle ta en massa prover på mig bla idag på mötet iaf, och hon som hade hand om nålen var så snäll och försiktig så, hon ville nog inte göra mig illa, för det kom liksom inget blod i röret idag.. så hon höll på att snurra & vrida runt me nålen i armen för hon kände venen så tydligt, och de kändes liiiite smått obehagligt faktiskt... är helt öm i armen nu! :/ men sen kom en annan tjej in och undrade vad tusan vi gjorde där inne såå länge.. och så skulle hon prova om hon kunde få ut nå blod, och då råkade jag bara titta ner i mitt armväck.. ja då kom blodet forsandes ner i det där röret.. hemskt var det, för jag hatar nålar och jag hatar blod!!! usch :( men den var tydligen bara lite längre in än vad den första tjejen trodde :) sen vart de lite andra prover och mätningar, men allt var toppen så de är kanon! så skönt så!

Efter att vi kom hem idag, så gosa vi ner oss i soffan och fixade tillbaka värmen och jag har sovit om vartannat, är sjukt trött idag måste jag säga, hade helst velat stannat inne idag med, men det går ju inte nej!


Nu spelar danne xbox så antar att det inte blir något Let's Dance, som inte gör mig så mycket endå!
 så jag ska väl också ta och spela lite nu kanske :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!