Fredag 18 Februari

God morgon på er! :)
Idag är det inte min dag tror jag :P var uppe sen halv sju, elsa har skrikit konstant mellan 7-9! drygt.. sen har jag slagit mig och gjort illa mig heeela morgonen.. började med när jag skulle bädda sängen, slår i fotknölen hårt som tusan i hörnet på sänggaveln.. nån minut efter det går jag rakt in med smalbenet där igen, på samma ställe! på samma ben! hur klantig får man vara egentligen? sen skulle jag duscha, då tappade jag duschslangen så de sprutade vatten i hela badrummet.. igår pajjade jag min nya dator? de går bra va?

nu har jag iaf ätit min gröt och gjort mig iordning här.. ska strax gå ut i kylan och möta svärmor! blir en sväng ner på stan sen vet jag inte.. :)


och såhär ser jag ut idag!


Skönt att det är fredag iallafall.. hoppas "oturen" vänder :)
Ha en bra dag så hörs vi av lite senare! ;)


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-02-19 @ 10:35:32

aj aj akkta din lilla kropp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!