Fredag 25 Februari

Hej..

Jag har inte vart in och skrivit något här på ett tag som ni har märkt.. det hände något jättetråkigt här i onsdags.. Det kommer vara en jobbig tid nu för mig,danne, min familj, vänner framöver.. men jag ska låta mig själv vara ledsen ett tag.. men sen ska jag försöka fokusera på att se framåt.. med jobb och börja igen med hårdträning och sen ska vi ju flytta också.. så har forfarande några ljusa saker att se fram emot.. jag känner inte att jag vill gå ut och berätta för alla vad det är som har hänt här och nu.. Det kanske jag berättar lite senare, när det har lagt sig lite.. just nu känns det bara jobbigt. Hoppas att ni förstår.

på återseénde.
/emma


Kommentarer
Postat av: Henrik Sjöblom
2011-02-25 @ 12:41:18

Är det de jag tror det är så är jag jätteledsen för eran del.. Hälsa Daniel

Postat av: marina
2011-02-25 @ 15:37:26 URL: http://myworldiii.blogg.se/

hoppas det inte är det jag tänker på.. men vad det än är så blekagar jag och hoppas att det blir bra snart<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!