Fredag 4e Februari

Hej på er!

Idag är det fredag, så skönt ..& mysigt :) Förra helgen jobbade ju min karl, så vart inte mkt helg med honom då inte, så får passa på nu:) Jag ska mysa sönder min älskling idag tror jag! Saknar honom så himla mycket idag, vill bara ha hem honom så jag kan krama och sniffa sönder honom hihi aaaww :) Blir att gå iväg och handla lite mysmat ikväll, blir potatisgratäng och kött och sallad bl.a! Gotti!

Imorgon ska vi åka till Västerås med dannes far. Han skulle kolla på en ny tv. och få se om vi hittar nå skoj vi också då hihi :)



och såhär ser jag ut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!