Goda nyheter, ännu en gång! ;)

Härligt va? Jag har med mig goda nyheter hem idag igen, så himla skönt! Ännu ett orosmoment är bortblåst nu för mig, allting känns bara så himla bra nu för tiden, och det är så skönt så jag vet inte vad. Har inte kännts såhär på hur länge som helst, men nu ser jag ljuset iallafall ;) Wiiiie, äntligen!

Var på möte idag, om ni inte förstår varför jag är så glad. Göran som han heter, är hur bra som helst, just nu iallafall hihi, och han förstod mig fullt ut och förklarade en massa, och jag förklarade en massa..vi kom mycket bra överens idag! så ja, allt känns såå bra just nu. Och förresten, jag skrev upp mig och en till på starta eget möte nu på torsdag kl 17.. ;) de ni!


mitt supersnygga halsband, som jag tycker alla borde ha!

ps.
 Jag säger bara; behöver du inte gå ut idag, gör inte det!! för det är hemskt att gå ute i denna snökaos-torsdag! Snön for rakt emot mig och rakt in mot ögonen så jag fick gå och nästan blunda hela vägen dit och hela vägen hem, inte speciellt roligt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!