Goda nyheter!!!

Hallå igen!

* Vi har nu tvättat färdigt,
* druckit kaffe och ätit hembakade bullar,
* kollat på film (i rymden finns inga känslor),
* toppat mitt hår,
* pratat skit,
*  tramsat,
* sökt jobb,
* varit på sjukhuset hos läkaren och pratat
 * och handlat lite mat!
* Nu är jag hemma igen..

och jag har jäävligt goda nyheter och jag är så glad! Jag är frisk, helt FRISK :D jag är såå glad så ni förstår inte! Det var som en stor sten som lossnade ifrån mitt hjärta haha =) så glad så jag kan hoppa och studsa här!! inga konstiga värden på min sköldkötel och inget fel på mitt blodtryck heller längre!!! :D hade idag 120/80... kanonis! :) ååh äntligen kan jag pusta ut och sluta tänka på sånt skit och bara njuuuuuta av livet just nu :)


Jag idag!

neeej... nu ska jag laga mat åt mig och min älskling,
sen blir det nog träning ikväll! ;)



Hoppas det är lika toppenbra med er också!?





Kommentarer
Postat av: Danni
2011-02-08 @ 21:32:45 URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Åh så fin kommentar :)

Gå gärna bakåt i bloggen och kolla hur det var för mig, där du är nu ;-)



Stooor kram och lycka till!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!