Lördag 19 Februari

tjooboo!
God morgon på er! jag vaknade vid 9-snåret i morse av att älskling stod och diskade hihi :) sen åt vi frukost och sådär.. Igår hände inte så mycket. Var på stan och frös, sen kom micke & danne vid 3snåret så åkte vi och handlade mat :) Vart korvstroganoff med ris, och vindruvor och lite godis som efterätt :) smarrigt! Sen kolla vi på let's dance och kådisbellan, sen vart jag somnig i soffan haha :) men har ju vaknat titt som tätt inatt..


bad D att kika lite på den nya datorn jag har lyckats pajja.. men gick inge vidare, kanske är grafikkortet som är pajj eller vad han nu sa :/ ooopsii.. jag är inte sådär jätte teknisk :P men han skulle tydligen formatera och grejja och sätta in nytt operativsystem lite senare idag när han har fått alla skivor han behöver av kjell idag.. så vi får väl se hur de går med den saken! Hoppas de går att laga :S

Vart en jobbig kväll igår, har blivit så känslig nu för tiden, jag kan börja grina och skratta omvartannat! Skitläskigt.. och sen är jag extra orolig för allt, är på helspänn hela tiden.. stackars lilla älskling :( men jag tror han förstår mig iallafall.. han är så snäll så och kramar mig och tröstar mig när jag får mina små gråtattacker! :) skönt! :)

Ha en fortsatt bra lördag!!


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-02-20 @ 10:08:34

Du ska inte vara ledssen lilla Emma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!