Måndag 14 Februari

Japps, idag är det måndag.. och alla hjärtans dag :) solen skiner för fullt över den vita snön ute, mysigt! Vet inte riktigt vad jag och min andra halva ska hitta på för nått idag, men någonting riktigt mysigt blir det iallafall ;)


puss, min älskling!

Vad ska du göra idag för att fira alla hjärtans dag? :)

Just nu sitter jag i soffan med ruffsigt hår, i bara en stor mjuskiströja och trosor och har benen i kors, med datorn rakt framför mig, och kollar på gamla avsnitt av desperate housewifes.. har precis ätit min gröt med kaffe & juice och en macka :) ska duscha och lägga ansiktsmask & hårinpackning om ett tag, pyssla om mig själv lite!

Jag fick mycket goda och roliga nyheter från min älskling nu förresten.. han har fått tag i damen med huset.. så vi ska iväg och titta på huset imorgon!! äntligen.. hoppas det är så fint vi har föreställt oss, iallafall jag! hihi ;) För då ska vi flytta in där ihihihi wiiiiie :) men.. man ska ju inte hoppas på för mycket heller, då blir man bara besviken om det inte blir som man vill.. det kan ju lika gärna vara jättefult och konstigt där inne? men.. jag tror fan inte det haha :D Jag håller tummarna iallafall!!


uppdatering!!
Lite bilder från senare idag, alla hjärtans dag:







Lite kärleksmys! :) Vi förstorade inte upp den här dagen så speciellt mycket, utan vi har lite alla hjärtans dag varje dag istället för bara en dag om året :)


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-02-14 @ 13:17:22

Hi hi kul med huset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!