Mina skisser..

Har börjat rita lite smått igen.. och jag blev faktiskt lite sugen på att rita lite nu ikväll. Var ett tag sen nu, man glömmer så lätt bort, och har annat att göra! På gymnasiet gick jag alla kurser som bara gick i bild; a, b, c & d! bara för att jag tycker det är så roligt :) och avkopplande framför allt! målade mycket när jag var liten, sen har det bara fortsatt, men har haft långt uppehåll nu ett tag, så får väl ta igen lite nu då :) Just nu känner jag bara att det är himla svårt att komma på vad man ska måla, annars e det lugnt haha!

Tänkte lägga upp några av mina skisser här på bloggen, ifall ni vill se? :) och tänk nu på att det var år och dar sedan jag målade sist, och bilderna nedanför har jag inte lagt ner så mycket tid på heller! Blir bättre kvalité om jag får hålla på lite längre och mer.. :) Men här är några skisser iallafall:



Någon kommentar? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!