nattbloggeri..

tjenixen alla nattugglor!

Det kommer visst ett litet natt-inlägg här.. :) Vart inte som planerat ikväll haha! Istället för att gå ner och handla mys-maten, så gick vi till adria och fixade en "amerikansk pizza" jag har aldrig ätit det förrut. Det var danne som tipsade om det, han var sugen! Då tänkte jag att det är väl lika bra att testa då :) Vi delade på en "medium" 99kr. Var väl ingen superhöjdare om jag ska vara ärlig.. var så jävla tjock botten + mycket mozzarella på så det smakade typ ingenting, bara ost? Jag åt en fjärdedel av pizzan, sen var jag illamående för att jag var så mätt! Fast vi hade tomatsås, skinka ost, räkor och annanas? Hm. Det var ju inte äckligt direkt, men ingenting jag skulle beställa igen, tror jag. Så nu vet ni det, ifall inte ni heller har testat det förrut! 

Annars har vi bara glott lite på tv och haft det mys ikväll! Nu spelar han och jag kikar dator! Han kom hem idag och sa att han skulle köpa en ny till mig förresten, en ny dator, en rosa! nämen såå sött :) Fast egentligen behövs det ju inte, men han "ville bara" :)

Har inte varit ett dugg trött ikväll, förrutom nu då.. börjar bli lite sömnig märker jag! Kanske beror på att jag har druckit cola hela kvällen? Farligt, farligt.. men så goooott, gooooottt! mmm :P


 Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu faktiskt.. det var nånting jag tänkte på precis. Men det bara blåste bort? :O Men vad skulle ni vilja att jag skrev om? Någon som vore intressant? Tipsa! Till en början var det här med bloggen tänkt att vara lite mer som en dagbok för mig själv bara, men ser sen att jag har ganska mycket läsare tillbaka redan. Så det finns ju folk som är intresserade ser jag, då kan ni ju skriva vad ni tycker är intressant/skulle tycka vore intressant isåfall? :) eller något annat!


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-02-05 @ 09:32:41

Det var bra som vanligt lilla uggla kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!