Onsdag 16 Februari

God morgon!

Har ätit lite frukost, men det smakade inte idag, så det var svårt att få i sig.. :( fil+müsli, en macka med skinkost, 1 glas juice och 1 kopp kaffe.. vart bara macka och dryck!

Satt nu och funderade på om jag skulle träna nu på morgonkvsten.. då skickade precis mysan sms, så vi ska mötas där 11 :) Bäst att sätta igång här! Sen när jag kommer hem igen ska jag ringa och boka tid till Västerås! :) och städa och plocka lite!


Hörs senare, ha en bra dag sålänge!
då blir det lite bilder från alla <3 dag osv! :)


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-02-16 @ 13:07:52

Mina goa unge du är så duktig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!