Onsdag 9e Februari

Tjolahopp på kvällskvisten!


Jag är så trött, har varit hela dagen.. 
 jag höll på att somna en stund på eftermiddagen, när mamma var här till och med :P och inte är jag piggare nu! har en stor fågelholk i ansiktet... jag gäspar hela tiden! Men snart blir de nog att ta sig in till sängen och gosa & sova med bubbi :) men före det blir det en dusch iallafall, så grymt skönt att lägga sig i sängen nyduschad & insmord & mjuk i body lotion:)

Som sagt har ju mamma varit här hela dagen idag med, skojsigt :) Vi var lika trötta båda två idag tror jag, var ute och gick lite och var och handlade mat, annars vart det mest bara lugnt :) sen åkte jag iväg med svärfar till Västerås idag, för han skulle ha ett nytt bord och en ny tv-bänk.. men vi hittade inget :( Eller jo, det gjorde vi! Men.. de som var snygga, fanns inte hemma såklart, och tog ca 4 veckor för att komma hem.. suck! Jag skulle egentligen ha tränat med Jeanette idag, men jag hann inte hem till 17, så vart inget med de idag heller.. :/ FY! men det kanske blir lite mer ordning på det snart!


dagens shopping..  24,50:- för allt. Det kallar jag kap!
Ett par rosa vantar och ett hårband med en rosett. Sött!


annars har det väl inte hänt så mycket mer annat idag..? Hm! Jag har spelat lite på min nya laptop ikväll också, rollercoaster tycoon, haha! Så himla längesen.. man bygger ihop ett eget tivoli, precis hur & vad man vill, sen så kan man åka alla attraktioner också - så kul! :) medans danne spelade xbox gjorde jag detta:


Ja, ni ser ju själva... barnsligt kul spel! Jag älskar't haha :D



Imorgon ska jag iallafall på möte igen, på af.. hoppas det också går bra,
lika bra som mitt tidigare möte igår! :)
eller hur?


nääe... godnatt nu iallafall!
Hörs & ses imorgon!
ha en bra kväll!

14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!