Söndag 20 Februari

God morgon!

Jag ligger här i sängen och myser med elsa bredvid mig.. :) hon är så söt så! och hon är väl trött efter allt skrikande inatt/imorse skulle jag tro.. :O



Fint väder med sol ute idag igen, var likadant igår.. fast med -20! Idag har jag inte kollat på termometern.. och jag tror inte att jag ska göra det heller. Det är väl lika bra det va? Jag ska försöka få med älskling ut på en promenad snart :)

Fick nyss frukost av älskling: stekt ägg med hembakad bröd, fil med müsli, vindruvor och banan och juice! Mysigt. Jag kollar just nu med ena ögat på reprisen av melodifestivalen, vart inte att se så mycket av det igår.. var hemma hos dannes pappa och dom kopplade in förstärkare, borrade upp tvn på väggen och grejjade.. men just nu spelar han tv spel... ovanligt :)



Ha en bra (sön)dag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!