Söndag 6e Februari

God morgon!

Är mätt som en plätt. Har ätit frukost i min ensamhet idag! :( Danne jobbar, igen... men bara nån timma=) Ska kanske åka förbi hallsta möbel outlet med svärfar och kika efter en tv bänk till honom lite senare idag!

Igår var vi som sagt i Västerås. Var in på media markt, där vart det en 55tums lcd tv =) Sen in på nisses en sväng och köpa hårspray, sen käka vi max=) Sen hem till svärfar och dom höll på och installera tvn och grejja, medans jag vart jätte trött och frusen så jag somnade senare i soffan under en filt hihi =) sen vakna jag och då hade dom tagit fram godis så jag käka lite såklart ;) sen åkte vi till nibble och handla lite smått, sen hem och mysa och kolla på melodifestivalen och åt ostfrallor och sen polkagrisar hihi =)


och här är en bild på mig från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!