Tisdag 15 Februari

Asså ni fattar inte, ni fattar inte hur glad jag blev idag... Hejj förresten! ...vi var och tittade på huset som jag har pratat om.. och herreguuuuud, det var mitt drömhem, verkligen! det var helt perfekt.. och där ska VI flytta in!!! om max 3 månader bor vi där, jag kan inte fatta det! ååååh...

(gammal bild på mig, jag hittade i arkivet,
ungefär såhär glad vart jag idag när jag såg huset)

kan förklara lite om huset, så ni också förstår: 
Här är några positiva grejer med huset: stora ytor, egen parkering, egen tomt, egen tvättstuga, stort jävla kök, ljust och trevligt, bra planlösning, stora vita trädörrar, trägolv, högt i tak, stort sovrum, stor hall, mycket förvaring och garderober, klädkammare, stort vardagsrum med vit stor kakel-ugn, och jag ska måla om väggar & spackla, källare, fina fönster, fin utsikt, bra ställe.. ja behöver jag säga mera? perfekt.


annars har min dag spenderats med mamma. Har fixat om och fräschat till hennes naglar, så kul! jag kanske skulle utbilda mig & jobba med det? ;) hihi bara en tanke! Annars har vi pratat massor som vanligt, druckit kaffe, ätit mat, tramsat, och bara umgåtts :) Men jag vaknade lite på fel sida idag kände jag... och samma sak igår.. har inte kännt mig på hugget och sådär jätteglad, vet ej varför, men typ lite smådeppig, utan anledning... jag hoppas verkligen att det försvinner tills imorgon senast när jag vaknar iallafall för det här är ju inte roligt, men det tror jag.. nu har jag ju fler roliga saker at tänka på iallafall :) nu fattas det bara ett trivsamt, roligt, fastjobb och ett körkort så vore allt supermegaunderbart! :)

Hoppas ni också har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!