Tisdag 8e Februari

Hallojsi!

Håller på och tvättar för fullt här med mamma, ska ner igen om ca 30 min igen :) Har sökt lite jobb.. men vi kom på att vi kanske skulle slå våra kloka huven ihop, och starta eget tillsammans! :) Vore ju skit bra! Vi får prata igenom det lite mera, och se hur det blir =) 



Snart blire dusch och fix, sen vet jag inte vad vi ska göra! Blir ju iallafall ett besök hos läkaren lite senare idag! Är inte lika nervös idag iallafall, hihi :)





Just ja!
Igår så kom danne hem och gav mig en present... jag fick jag en tidig alla hjärtans dag present, tydligen.. och vet ni vad det var? det var en helt ny laptop :D wiiiee!
han är så söt min lilla älskling & skämmer verkligen bort mig hihi :)


Ha det så bra & vi
hörs senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!