Torsdag 10 Februari

God morgon!

Blir ett lite snabbt inlägg här nu på morgonen. Jag har precis käkat frukost :) det blev mannagrynsgröt, honungsbröd, 1 glas juice och en kopp kaffe! mums.. Nu är jag proppis, så måste vila magen lite här framför datorn en sväng, haha! Sen blir det att hoppa in i duschen och göra mig iordning lite grann, sen ner på möte med Göran på af.


och såhär ser jag ut, idag!

Känns inte så lockande att man måste ut i detta snö-bus-halk-vädret? Skulle helst vilja vara inne idag.. med tanke på att när jag var ute igår (när det var sol och fint väder) så höll jag på att frysa ihjäl på en gång, frös så mycket så att det gjorde ont! stackars mig :( haha! Men jag hopas att det inte är lika kallt ute idag, som igår.. även fast det ser ut som om det är betydligt mycket kallare idag? Hm. men det är bara lyda. Sen blir det hem och fixa lite efter det!


Ha en bra dag :)
Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-02-10 @ 10:51:27

Hoppas det gick bra för dej.Jag ska med ut och halka piss eller water nej inget sånt puss.mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!