Torsdag 17 Februari

hej hej!
Idag är det torsdag.. veckorna bara försvinner? På tal om det, idag är det den 17e.. då betyder det att jag och min andra halva har varit tillsammans i 27 månader idag, weho! ;)

Ja annars, så har jag varit uppe sen halv sju och tvättat och grejjat :) Har skapligt ont i kroppen idag.. mest armar och sen ena låret? Hm.. armarna vet jag är sen MÖRDAR-maskinen my visade igår.. men sen ena låret? det vet jag inte vad som har hänt, med det.. :S skumt iaf!

tvättstugan
ja såhär ser min morgon ut...


Jag ska kika vidare en sväng på the voice, sen är det dags att springa ner i källarn igen.. sen upp och diska och sen hoppa in i duschen :) Senare idag kommer mammsen, och kurs eller typ "info möte" senare på eftermiddagen/kvällen!



Sorry!!
Jag lovade ju att ge er bilder igår.. men inte vart det så? Nepp :P för jag fastnade framför tvn, målade om naglarna och gosade med bubbii! Förhoppningsvis kommer det lite bilder idag istället då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!