Torsdag 3e Februari

God förmiddag!

Jag har precis tagit en morgon dusch, så himla skönt! Så nu luktar jag så gott så!

Detta schampoo + balsam använder jag. Wella pro series "color"!
Det luktar gudomligt gott, och länge! och sen gör det underverk med ditt hår också.
Detta rekomenderar jag starkt!


och innan duschen åt jag frukost. Hann inte se på vakna med the voice imorse, för att jag var så trött! Nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe i soffan och kollar med ena ögat på tvn. Förjävla tråkigt väder ute idag, alldeles mörkt och grått och blåser så det tjuter i fönsterna, buhuuu.. :( Funderar på vad jag ska göra idag. Ingen mamma här idag ju, känns faktiskt lite tomt, hann vänja mig snabbt, hihi! Men en sak jag skulle behöva göra är att göra en blocket-annons.. men det känns tungt, blää..


Förresten! Jag kom på en sak nu som irriterar mig himla mycket just nu.. eftersom jag såg det precis här.. Är jag den enda som HATAR halebob-reklamen med tjejen som sitter och sjunger rätt in i kameran totalt inzoomad i fejjan??! Blir gaaaaalen på den, åh fyfaan va de låter illa! Eller ne jag är inte helt ensam iallafall kom jag på.. jeanette sa samma sak om den reklamen till mig, innan jag hade sagt att den är irriterande, haha lite kul! Någon mer?


PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: Linnea
2011-02-03 @ 12:12:40 URL: http://linneaingebrigtsen.blogspot.com

hahahaha, tareq svär alltid åt den reklamen!

Det är tydligen fler som "ogillar den" ;)

Postat av: My
2011-02-03 @ 12:20:45

Haha jag tror att alla hatar den reklamen :p man kan inte tycka om den :p pussis

Postat av: marina
2011-02-03 @ 14:55:21 URL: http://myworldiii.blogg.se/

gumman vilken vecka i graviditeten är du på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!