Trötter

hallihalloo!

Jag är fetingmätt och trött just nu! sitter med öppen mun och gäspar och magen bara spänner :P Blev hemgjorda hamburgare med ananas idag :) gott! Just därför det lätt blir för mycket av det goda...
 

men jag var iallafall ner och tränade med mysan idag, sen hem bokade en grej 16 mars i västerås, sen diskade jag, dammsög, torkade golven, slängde ut mattor & annat på vädring, duschade osv.. och imorgon är det tvättstugan kl 07..

det här vart min lunch idag efter träningen.. :)

sen skulle mamma komma runt 11 snåre :) vet inte riktigt vad vi ska hitte på, men kl 17 blir det info möte ang starta eget, spännande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!