Brrrr....

Nu är jag hemma igen, eller ja har varit hemma ca 40 minuter! Det vart inget test idag,
men jag fick en ny tid imorgon kl halv 9! Så nog om det :)

På torsdag så kommer en gubbe från kbab och besiktar våran lägenhet! Vi har ju sagt upp den. Eftersom vi ska flytta till hus :) wiie! Och på tal om det...

Är det någon som är intresserad av en lägenhet i köping, en 2a med stor balkong? Så ta våran! :) Desto fortare vi kommer ut ur denna, ju gladare blir vi! Bara att höra av dig om du vill komma och kika på den eller så! Vi kan iallafall tidigast vara ute härifrån den 1 april enligt kontraktet.



Har precis ätit en stor skål med fil, müsli, banan och russin :) Gött för magen! Nu kollar jag lite på desperate housewifes, men är slut när som helst.. buhu :( håller på att frysa ihjäl också.. sitter med mina gosesockor (som bilden ovan visar) och funderar på att även dra igång värmefilten och vira runt mig! Men det är härligt att det är sol ute idag iallafall, då blir man så glad.. fattar inte varför man kan bli så glad av en sol? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!