Bloggstart, igen!

Ja, som ni ser så är jag tillbaka med bloggandet igen! Jag har inte bloggat sen i början på juni 2010, nu är det helt plötsligt mitten på januari 2011? Det har hänt en hel del grejjer sen dess vill jag lova! Men jag kände iallafall att jag (helt plötsligt) behövde börja skriva av mig igen, om allt nu framöver, så att man kan gå tillbaka och läsa.. minnas :) Så ska försöka bli duktig på att updatera mig om vad som händer nu för tiden.. det är ju mycket stora grejjer på gång här nu :) Men det kan jag berätta mer om sen!

Har suttit och hållt på pillat och grejjat med bloggdesignen nu i flera timmar, medans danne nördar black ops! Jag har ju inte gjort designen själv, men gjort om den en jäkla massa, så att det bättre faller mig i smaken :) Och det var ju så sjukt längesen man höll på med design känns de som!? Så jag hade nästan glömt allt, hur det funkar & så, men till slut löste det sig!


Jag har växt upp lite sen sist va? HAHA!

Ja men nu har jag bjudit på första inlägget på länge iallafall! Förhoppningsvis kommer nästa inom kort :)
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll :)

PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!