En grej till på shoppinglistan...

En bra concealer ??!


Har hört talas om denna concealer ifrån Oliva by ccs, från apoteket! Jag köpte en handcreme ifrån samma serie, och den är sjukt bra, och ekologisk! Tänkte om någon testat denna concealer? Det verkar bra iallafall, men jag vet ej?


Jag har iallafall provat denna, Spotless treating, ifrån ACO! också ifrån apoteket. Den ska både täcka och torka ut t.ex finnar! Den är jätte bra om man inte har smink på sig, men har man det, plus denna concealer, så blir det inte bra, den syns fläckvis och funkar inte alls ihop med min foundation iallafall. Tyvärr! Men den är billig iallafall,  endast 49kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!