Fredag 28 Januari

Tjooo!

Håller på och tvättar för fullt här hemma, ska ner om en kvart igen! och ätit frukost har jag gjort också, så jag har ont i magen haha :/ sen ska jag diska undan de lilla och duscha och fixa lite!

Ikväll ska vi hem till dannes pappa och käka tacos och ta de lugnt :) och tror inte de blir så mycket helg denna helg.. danne ska jobba tror jag :( så undrar vad jag ska hitta på då? Hmm..! inte så kul att sitta här hemma ensam och tråka iaf.. men vi får se vad jag hittar på! Var egentligen tänkt att vi skulle åka till örebro och småshoppa lite och bara mysa, men tror inte de blir så nuju.. :/

Ha en bra helg iallafall!
PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings
2011-01-28 @ 17:44:07 URL: http://emmadamm.blogg.se/

Gå gärna in på min blogg för att tävla om mina egendesignade linnen. Motiven är ritade av mig.



http://emmadamm.blogg.se/category/tavlingar.html



Ha en fin helg ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!