Gymmat!

Äntligen blev de av!! och så jäkla skönt efteråt. Började lite lätt med mysan, sen körde vi lite hårdare (benpass) och sen vart de upp på bandet.. och jag sprang! och gick emellanåt såklart! Gick bra som tusan, märker att jag har förbättrat min kondition, men såklart måste jag hålla på mera! Men är mycket bättre än vad den var förrut iaf!



BEVIS!! men på bilden är jag självklart inte klar...






förbättrar jag bl.a konditionen och slutar stressa & oroa mig, slipper jag dessa tråkigheter...


usch usch!


Men nog om detta nu! Jag måste hoppa in i duschen och fixa iordning mig och köket, efter maten för en timma sedan så vart jag mätt & slö! och vi ska åka iväg på kalas vid 5 taget.... Skönt med helg!


PUSS & KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!