grönt te...

dsc00237 (MMS)

Jag är en av dom som brukar dricka grönt te till frukost, när jag inte dricker kaffe. Men jag råkade höra imorse att det var en kvinna som drack flera koppar dagligen, (som man tydligen ska göra) MEN som fick leverskador pga detta te? Kan det ha varit pga något annat hon fick skadorna? Man hör/läser så mycket sjuka grejjer nu för tiden, kan man lita på detta? Sanning, eller är de bullshit? Det som ska vara såå nyttigt! och bra mot en massa saker? T.ex: cancer, förbränningen, hyn osv? Hmm, jag vet inte vad jag ska tro? Ska jag sluta dricka det nu eller ska jag fortsätta som vanligt? Förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!