Lördag 22 Januari

God morgon!
Är vaken tidigt idag, med älskling :) Världens mysigaste gosmorgon idag tror jag aww! men nu har vi nyss ätit frukost, är mätt och belåten :) Men nu sitter och gosar in mig i täcket i soffan, medans danne spelar tv-spel nu och jag bloggar och grejjar lite :)



Var ju som sagt på kalas igår, käka smörgåstårta och träffa en liten bebis - Tilde, gud så liten, söt och gosig man kan vara :) Sen kika vi lite smått på Let's Dance också. Sen kom vi hem, la oss i soffan med täcke och kudde och gosa ner oss, somna på en gång! Fast det var ju inte meningen... Så jag vaknade flera gånger inatt, som vanligt, men vid halv 4  stod jag inte ut längre, då väckte jag danne och släpa med han in i sängen istället, där ligger man tokmycket skönare :) Hm, och vad händer idag då? ingen aning! Danne ska ringa basse och se om han har tid en sväng idag, då åker vi ut dit och gör klart hans tatuering, men sen vet jag inte! Det visar sig hihi :)

P.S: fyfaan vilken träningsvärk jag har idag då, åååhhhh!! Låren och rumpan, oooooooh my god.,... Skönt att ha det, samtidigt som man blir lite halvt handikappad hah:)

ha en bra lördag iallafall!
PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!