Lördag 29 Januari

Godmorgooooon!

Uppe med tuppen idag! och danne är på jobbet, var upp och gjorde mannagrynsgröt till honom och mig tidigare imorse, efter det kunde jag inte somna om, så får vara vaken då :) Tror jag ska gå iväg och handla lite sen, och hem och baka massa hawaii-piroger, så himla sugen på de hihi muuuums!!=)



Gårdagen igår bestod av sjukt mycket skratt. Fast innan vi skulle iväg så vart jag så trött, sov en sväng under värmefilten bredvid älskling, sen skulle jag upp och göra mig iordning, blåsa håret, platta håret, och sminka mig osv. Då började jag må jätte illa och fortfarande ont precis under bröstet, i mitten :/ Men efter en promenad så vart de bättre, sen kom vi fram och käka tacos och snacka skit och skratta massor, vi vart 9 st :) kom hem runt 10 ungefär, då bädda vi ner oss under filten i soffan och jag läste klick! men stod inge vettigt i den inte.. så käka lite zoo apor, mums :) Sen gick vi in i sängen och kramades och kollade på south park :) Det var min fredag det, mysig som bara den :)

Hoppas du också hade en bra fredag!
PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!