Måndag 17 Januari

Heeelluu!

Sitter här och pluggar på lite om "bra mat" som man ska äta, regelbundet, vad som är bra för vad osv, tycker de är både bra, och kul att veta :) Snart börjar "det okända" på tv4+. För er som inte har sett det så handlar det om den andra världen, andar och sånt. Tycker det kan vara ganska spännande att se på, men samtidigt läskigt, ibland blir jag livrädd och får mardrömmar osv :P Även fast jag inte riktigt tror på det..? eller gör jag det? Jag vet inte! Gör du? Vi ska iallafall ta en liten kvällsfika till det, lite frukt, macka och fil och lite te typ :)

Har ätit som en tok idag. Vaknade vid halv nio imorse, slog på tvn.. märkte att det var mitt älskade favoritprogram; vakna med the voice! äntligen har de börjat igen, alltså jag kan känna att jag är lite smått beroende av det programmet, utan det på morgonen, så är det ingen bra start, oftast iallafall! Så jag blev iallafall skitglad när jag upptäckte att det var, så nu kan jag börja ställa klockan efter det på mornarna igen! En kort stund efter att jag hade tittat på det, så ringde Jeanette och prata lite, trevligt :) Sen precis innan 9, plingade det på dörrn.. det var lilla mamma :) morgonpigg som vanligt! Det är ju verkligen inte jag nu för tiden, så det var ett under att jag ens var vaken haha! Det var ju tvättdag idag.. så jag och mamma började tvätta vid 9-snåret, var klara vid 3!! Gissa om det var mycket... fast vi tog det ju lite lugnt också, men inte såå mycket som man kanske kan tro! Annars har vi småpysslat lite och bara umgåtts, vi var iväg en sväng och handlade lite också! Lämna in några trisslotter danne & jag hade fått vinster på.. sen handla mat och lite på apoteket! Det var min dag det.



Morgondagen blir förhoppningsvis lite lugnare, tänkte städa här hemma, sen kanske träna, om jag är pigg :P Men det hoppas jag, för det vart ju ingen träning idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!