Måndag 24 Januari

God eftermiddag!

Här sitter jag och fryser och är hungrig.
Även fast jag åt mig mätt för ca 1,5-2 timmar sedan? Hm jaja! Får nog bli lite té, frukt och macka snart. Men är så sugen på fil med en müsli med torkade frukter i, men har bara fil och en annan müsli, som jag åt imorse, så får väl handla hem det imorgon!

Idag var jag uppe med tuppen, tycker jag iallafall. Gick upp vid 8 när klockan ringde, lät dannegull ligga kvar i sängen och sova längre! Så jag gick upp, hoppade in i duschen, smörjde in mig, sminkade mig & fixa till håret lite, sen åt jag snabbfrukost. Sen vaknade han, lagom tills vi skulle gå. Han var hemma från jobbet i morse, pga av att vi skulle på ett möte tillsammans. och det gick kalas! :) En liten hemlis än så länge!



 Sen tog vi sällis, följde med honom en snabbis till jobbet.. jag vart tvungen att låna toaletten, för höll på att kissa på mig :P Sen på vägen hem ringde jag och pratade med mamsegull. Var egentligen tänkt att jag skulle på ett möte på AF idag också, kl 13.00. Men som tur var vart det inte så, så skönt!! pga att han var sjuk idag, dom ringde och berättade det imose. Och slipper man besöka af, så kan man väl inte bli annat än glad?? :) hihi! Så jag gick hem och käka lunch för mig själv, sen läste massor i broschyerna vi fick.. och nu sitter jag här, hungrig igen! Men som sagt så ska jag äta lite nu, sen får vi se! Imorgon kommer iallafall mamsegull hit och umgås lite, alltid trevligt :)


Ha en trevlig måndag!
PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!