Onsdag 19 Januari

halli hallo!

Kollar gamla avsnitt av desperate housewifes på tv här, och har precis ätit frukost till de, lite sent kanske? Mjaaa... Men har inte kunnat få i mig något innan nu! Kräkmorgon här vettu, usch! :/ Är himla trött idag också.. fast det är superduper väder ute iallafall! Solen skiner för fullt och inte ett enda moln på himlen, så långt jag ser! Känns lite som om det börjar bli vår ute.. men om det vore så väl!! Det kommer säkert komma ner mer snö inom kort :( uääkk..


Min frukost!

Ja, vad ska man säga mer.. igår fick jag städryck! Slängde ut alla mattor och skakade dom på balkongen, filtar och allting sånt! Sen dammsög & skurade jag golven, dammtorkade överallt, diskade och lagade mat! Så jäkla skönt att ha sånt gjort, och att man vet att det är rent överallt och luktar gott är också MMmmmm underbart :) Men nu snart hade jag tänkt hoppa in i duschen och sen spela lite sims, var så längesen nu, blir ju aldrig av!!

Undra om det kanske blir lite träning ikväll? Hade velat träna på dagen nu egentligen, men Jeanette slutar ju inte förrens sju, så får bli efter det, om hon orkar :) Ska ringa och kolla upp de! Men innan de blir de iväg och handla lite mat!

Ha en bra dag!
PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: Marina, antonios mami
2011-01-19 @ 23:38:04 URL: http://myworldiii.blogg.se/

kräkningar?, folsyra? e du gravid ? :) bara nyfiken hih

Postat av: Anonym
2011-01-20 @ 17:37:46 URL: http://myworldiii.blogg.se/

meeen grattis! åh vad glad jag blir för din skull!!!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!