Onsdag 26 januari!

Hallojsan!

Har ätit frukost, och är fortfarande mätt. Orkar inte göra något speciellt ännu, ska nog spela lite sims :)

Gårdagen var hur trevlig som helst, först så var jag ju hela dagen med min mamma! När danne slutade jobbet åkte vi och storhandlade mat, skönt att slippa gå och småhandla hela tiden! :) sen åkte vi hem, gjorde oss iordning och sen kom peter och hämtade oss. Sen åkte vi hem till peter & dannes pappsi, jag & peter fick dricka trocadero och dom andra två drack öl! Sen åkte vi till restaurang Gillet och käkade! och guuud vad det är gott, och mysigt där :)



Det var ju där jag och danne förlovade oss, 09-09-09! ;) Först igår åt vi toast skagen (måste vara den godaste i sverige som finns där, lovar!) andra gången vi äter de nu, och lika gott båda gångerna! sen vart det black and white, med oxfilé & fläskfilé med bea och tryffelsås, grönsaker och potatisgratäng/potatisklyftor! och fanta för mig! Men danne och hans far vart lite på lyset haha, typ 6 öl och 2-3 whisky! Så var nog inte så jätte roligt för honom att gå upp och jobba imose, hihi! men men! Vart en hur trevlig kväll som helst iallafall.

och idag blir de nog träning med Jeanette vid 17! Sen hem och käka köttfärssås och bara mysa :)

PUSS & KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!