Söndag 16 februari

God morgon!

Jag och min älskling har precis ätit en både sen och rejäl frukost här, är proppmätt! Blivit tokig i fil+cornflakes+jordgubbs sylt! och finn crisps :P och mandariner haha! Elsa ligger här bredvid mig i soffan, och snön smälter utanför!

Igår var vi och kikade på en insatslägenhet, en 3a med uteplats. Vore riktigt nice, men eftersom det är så pass många andra som har visat sitt intresse på den, så får vi se hur det blir med den saken, eller om vi ska leta vidare :) Efter det tog vi en promenad i friska luften och handlade lite mat. Gick hem och käkade korv med bröd!

Idag blir det relativt lugnt skulle jag tro. Vila frukosten lite nu, sen skulle Peter komma in till stan lite senare, och vi skulle väl käka nåt tillsammans, får se vad det blir för gött! Söndagar får man iallafall slöa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!