Söndag 30 Januari

God (sön)dag!

Då var det söndag igen, skönt men endå tråkigt va! Gårdagen spenderade jag med min Jeanette, i Västerås! Våra karlar arbetade hårt igår. Och vi hade inget att göra någon utav oss, så vi åkte in till västerås och hade en myspys-lördag!

 Vi började med IKEA. FYFAN vad mycket folk det var, som också var shoppingsugna och hade tänkt preeecis samma sak som oss igår. Det gick knappt att gå där inne, helt sjukt. Värre än julhandeln/mellandagsrean för tusan!! men men, nu var vi ju ändå där redan, vi käka korv, med sötstark senap mmm :) Sen gick vi igenom hela varuhuset, vi hittade båda två lite smått och gott som tydligen behövdes :) ännu flera lyktor t.ex till min samling, haha! Sen kika vi lite H&M och skor och grejjer. Skulle bara ta en sväng inne på rusta också, eftersom det var sålängesen vi hade varit där! Men... vi fastnade i 2 massagestolar i ca 40 min där inne haha, det var såå skönt! Synd bara att dom kostar 13.000kr.... uhh! sen hade ju vi tänkt att åka till Erikslund och kolla igenom de flesta butiker där.. men kom dit en kvart innan affärerna stängde... men sura inte för det, vi hann både in på skopunkten och välja ut ett par skor till jeanette som blev köpta, sen in på ö&b och shoppa full påse me grejjer.. allt inom en kvart! BRA ELLER? :) hihi.

När jag kom hem var älskling redan hemma från jobbet. Han hade sparat en halv kebabpizza till mig, han värmde på den men jag tyckte inte att det smakade :( så han fick den halvan också hihi :) Sen bytte vi rent på akvariumet och skrubba och hade oss, och möblerade om i vardagsrummet.. och sen käka vi köttbullar, mos sylt och sås! mmm :) Sen slockna jag! Det var min kväll de.. himla trött nu för tiden hihi=) och nu är han iväg och jobbar idag igen, suck.. :(


Ska väl diska undan här och grejja lite..
PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!