Tisdag 18 Januari

God förmiddaag!

Tog en liten sovmorgon idag, sen upp o duscha, sen ut och träffa dannes mormor, hon kom och lämnade lite ägg, potatis och kött till oss :) Sen upp och ringa lite.. och nu har jag precis ätit frukost här, är proppmätt ooo :)


vanilj-yoghurt, skivad banan, müsli, grönt té + lite fullkornsbröd utan smör men med ost och sen lite frukt :)

Måste vila magen lite nu, orkar fasen inte röra mig, haha! Sen ska jag sätta igång och städa här.. sen vid fyra iväg upp på stan och möta älskling och köpa vitaminer o sånt på apoteket till mig :) och lämna in ytterligare trisslotter med vinster :) Sen blir det nog hem o laga mat, tänkte göra chili con carne med ris idag!


PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: mamma
2011-01-19 @ 09:26:54

Jasså du Emma hade storfrämmande i går.HI HI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!