Träningsdags!

Detta hamnade visst i utkast:
Nu är jag klar med allt plock & fix, förrutom disken, men den får gäärna vänta för min del ;) Men nu sitter jag iallafall och tittar på "Sjukhuset" på tvn och väntar på att Jeanette ska komma över, så blire träning och umgås :) treevligt!



MEN dessvärre vart det såhär istället:
De började ju med att Jeanette kom, som hon skulle :) Men istället för att göra det vi skulle göra idag; träna!!! Så beställde vi hem en fet jävla capricciosa o snacka en massa skit!? HM! Inte bra alls, fick lite ångest.. åt ju så vi inte orkade röra oss efteråt!! men det var vi väl värda idag... antar jag ;) haha!



och jag har precis ätit IGEN här... får faen ta o skärpa mig nu ju, haha... För älskling var ju hungrig när han kom från jobbet.. så han ville äta "gubbröra", inte det som kanske ni tror att det är? Utan; brynt lök & köttfärs + peppar, salt, chiliflingor/diverse kryddor, blandat med pasta, som man rör ihop till ett storkok. Billigt, snabbt, enkelt... och gott! Med lite ketchup, sallad och knäcke till så är de klarrt!

PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!